Wandeldag 36/1

27 juli 2019 - Brèves, Frankrijk

Het werd vandaag 'slechts' 34 graden en ik vond dat eindelijk wandelweer, vergeleken met de temperaturen van de afgelopen dagen. Dus weer op pad! Met de camper naar Vézelay, samen omhoog lopen om de kerk en het uitzicht te bewonderen en ieder een kaarsje aan te steken. Nog een kop koffie drinken (tóch weer spannend om op pad te gaan, dus nog een beetje uitstelgedrag 😊) en dan alleen op weg! De route was makkelijk te volgen en veelal onder de beschutting van bomen en struiken. Wat fijn was, want warm was het wel. Zo'n zomerse dag waarop de wind op föhnwarmte is en je hoog in de lucht een proppelorvliegtuig hoort en zoemende insecten om je hoofd....heerlijk. Het laatste stuk was van de route af naar de camping, in de volle zon over velden en een klein D-weggetje, qua warmte het zwaarste stuk om te lopen. De camping lag aan een riviertje, dus kon ik daar weer lekker in afkoelen. Lekker douchen en het pelgrimswasje doen, om vervolgens verwend te worden met een heerlijke maaltijd zonder te hoeven koken, heel luxe!

Op een héél klein blaartje na blaarvrij en ook de knie ging best aardig.....ik ben een tevreden pelgrim!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ida:
    27 juli 2019
    Klinkt allemaal heerlijk Yvonne, knap van je met die warmte.