Wandeldag 40/5 Murlin - Charité-sur-Loire

31 juli 2019 - La Charité-sur-Loire, Frankrijk

Arrivé! Het traject is afgelegd en ik ben aangekomen in Charité-sur-Loire! Nou ja, lopend dan, want gisteren waren we er al met de camper aangekomen 😁.

De etappe ging grotendeels door het bos van Bertranges en ik heb weer genoten van de stilte, de herten die opschrokken van mij (de wind stond gunstig) waardoor ik ze met hun wit opwippende kontjes weg zag rennen. Van de geuren, de bloemen. De zon en de wolken. De koffie die ik kreeg van een meneer op het terras omdat hij onder de indruk was dat ik vanuit Nederland aan het lopen ben. Van de crémant die koud stond om het te vieren. Van mijn lief die me afzette en oppikte en zorgzaam is. Van mijn lijf dat het toch maar weer allemaal doet en draagt. Van de heerlijke douche. En vooral: van het onderweg zijn. Dat is me de laatste dagen heel erg duidelijk geworden: de weg is het doel. Ik heb nog genoeg kilometers voor de boeg en verheug me nu al weer op de volgende etappe! Dank weer voor het meelezen en meeleven en tot de volgende schrijfsels!

1. Yell:
    31 juli 2019
    supergoed! X
  2. Fons:
    31 juli 2019
    Wauwwwwww
  3. Michele:
    1 augustus 2019
    Het tevreden pelgrim...goed gedaan hoor. Stap voor stap. Je deed het weeral. Proficiat
  4. Marja:
    1 augustus 2019
    Wauw!! Goed gedaan op deze manier!!
  5. Erik:
    1 augustus 2019
    Da’s een fijne, en luxe pelgrimage! Topper!
  6. Merula:
    Fijn zo Yvonne!
  7. Dominique:
    Nice, goed gedaan💪🏻
  8. Edwin:
    2 augustus 2019
    Top! Vooral dat het fysiek gelukt is. Je doet het nog!