Deel 2 komt er aan!

27 september 2016 - Tilburg, Nederland

Morgen reis ik naar Reims om dan vanaf donderdag weer op pad te gaan voor deel twee van mijn tocht naar Santiago. Dit keer hoop ik in of net voorbij Troyes aan te komen. Benieuwd hoe het dit keer zal zijn. ......

1. Elisabeth:
    27 september 2016
    Ha Yvonne,
    Oh wat heerlijk!! Om (bijna) jaloers te worden :) Maar ik volg je graag weer op de voet en zal zeker weer smullen van jouw verhalen!
    Bon Chemin, bonne chance.
    Hartegroet
  2. Edwin:
    Goeie reis!
  3. Tamira:
    28 september 2016
    Super om verder te gaan Yvonne! Zet m op maar vooral: enjoy the trip!
  4. Coen:
    28 september 2016
    Succes en geniet ervan Yvonne !
  5. Ans den Engelsman:
    Hoi Yvonne,
    Wat heerlijk dat je weer je pad gaat vervolgen ik weet zeker dat je weer gaat genieten en ik ook want om je verslagen te lezen is het net of ik met je mee loop.
    Hartelijke groet Ans den Engelsman
  6. Nienke:
    28 september 2016
    Een mooie reis met jezelf toegewenst! Xx
  7. Wilke:
    Ha Yvonne!
    We wensen je een hele goede tijd met veel lieve mensen die je gaat ontmoeten!
    Bon Courage en we vinden het leuk je te volgen....
    Warme groet van medepelgrims....
  8. Pa:
    28 september 2016
    Ben weer nieuwsgierig , naar jou verslagen , zeer inspirerend en je wijze van beleving , als je het leest , is het net of je zelf ook meeloopt , schitterend!!
    Fijne dagen
    Pa
  9. Fons:
    28 september 2016
    Ik hoop dat je al je geschreven dagverslagen bewaard om er later een boek van te maken. Je schrijft zo levens echt dat we met je mee lopen maar ook meeleven bij al je moeilijkheden die voor mij vaak ook zo herkenbaar zijn.
    Bijkomend voordeeltje is dat je nog heel vaak moet lopen en schrijven om je boek vol te krijgen!!
    Liefs fons