Dag 20-21

3 juni 2016 - Château-Porcien, Frankrijk

Helaas al een paar dagen weinig wifi ...nu dacht ik eingelijk weer even te kunnen schrijven, gaat de eetgelegenheid al dicht! Hopelijk morgen meer dus, nu alleen even snel dat ik gekomen ben tot in Chateau -Porcain en dat ik waarschijnlijk zondag in Reims aankom. Tot later!

1. Erik:
    3 juni 2016
    Ha Yvonne! Wat een belevenissen! Leuk om je verhalen te lezen en je avonturen mee te beleven! Op naar Reims... Wat een prestatie... Dan heb je wel een glas champagne verdiend! Succes met de laatste loodjes... Liefs, Erik
  2. Elisabeth:
    3 juni 2016
    En niet veel modder en water gehad onderweg? Hadden wij wel en slaap je nu ook "om niet" aan de overkant in de gîte? Wij sliepen er met vier, ik op het onderschuifbed. Ging maar net! Goed vervolg, bijna in Reims(hopelijk geen natte klei op de oude heerbaan), een grote mijlpaal vond ik! Bon Chemin
  3. Pa:
    3 juni 2016
    pff , ja geen leuk einde van deze dag , neem er een glas wijn op Yvonne
    succes morgen
    Pa
  4. Ans den Engelsman:
    3 juni 2016
    Jammer... Geen uitgebreid verslag maar fijn dat het goed gaat. En dan morgen al naar Reims...heb ik mooie herinneringen aan. De kathedraal is erg mooi! Heel veel plezier verder en alle goeds voor onderweg!