Dag 2

16 mei 2016 - Mol, België

Einde van de relaxedheid.....zowel gisteren als vandaag behoorlijk verdwaald. Gisteren ging het nog, bleef ik in ieder geval in de goede richting lopen. Vandaag niet. Bij het weggaan in Vessem een uur verkeerd gelopen. Erna raakte ik bij Eersel volledig van de route en heb ik ruim 1,5 uur lopen zoeken. Qua kilometers heb ik het wel gelopen vandaag maar mijn doel ging ik zo niet bereiken. Ook al niet omdat in Postel 'geen plek in de herberg' was, waardoor ik 8 km verder moet lopen. Wat te doen? Mijn hoofd zei dat ik me niet moest laten kennen, de realiteit was echter dat een etappe van 32 km voor mij niet haalbaar was. Bij de 'heenzending' door broeder Fons was dat nu net zijn boodschap: wij doen alles met het hoofd en doen onszelf een groot plezier als we meer met het hart of het gevoel beslissen. Dat is één van mijn thema's en ik was geroerd dat hij dit - zonder dat ik het aangegeven had - zo expliciet benoemde. Met die woorden nog in mijn hoofd besloot ik een hulplijn in de vorm van een vriend in te schakelen. Hij wilde mij wel oppikken en afzetten. En omdat ik toch een hele trekkershut tot mijn beschikking heb, blijft ie ook maar meteen een nachtje slapen én heeft ie een heerlijke maaltijd meegenomen! Wat fijn om zo'n lieve vriend te hebben!

Morgen een kleine etappe van slechts 12 kilometer en de slaapplaats is gereserveerd ☺